FAQs
In welke valuta worden de prijzen op de site weergegeven?
Alle prijzen zijn in Euro
Ik heb net een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze verzonden?
Houd rekening met een verwerkingstijd van 12-24 uur voordat je bestelling wordt verzonden als je product op voorraad is. De gemiddelde verzendtijd van niet voorradige producten is 2-5 werkdagen, met uitzondering van feestdagen.
De trackingnummers worden 3-5 werkdagen nadat je bestelling is VERZONDEN bijgewerkt. Als je na 5 werkdagen nog geen trackingnummer hebt, stuur dan een e-mail naar info@classies.be
Ik ben niet blij met mijn bestelling, kan deze worden geretourneerd? Wat als er een probleem is?
We bieden een 100% niet-goed-geld-terug garantie als het product defect of beschadigd is. Je hebt 30 dagen de tijd om het product naar ons terug te sturen voor een volledige terugbetaling. Je moet het product op eigen kosten terugsturen maar we bieden je voordelige tarieven van 2-3 euro per pakket. Zodra we het product hebben ontvangen, betalen we het volledige bedrag van je oorspronkelijke aankoop terug. Vermeld alle naam en ordernummer op de geretourneerde pakketten.
Let op: Als je pakket onderweg is, moet je wachten tot het aankomt en het terugsturen voordat je je geld terugkrijgt.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling zonder kosten annuleren! Je moet je bestelling annuleren voordat deze wordt verzonden. Als het artikel al verzonden is, gebruik dan ons gemakkelijke retoursysteem om je geld terug te krijgen.
Krijg ik mijn geld terug als het product niet bevalt?
Ja, we bieden een volledige terugbetaling als je niet tevreden bent met het product of als het niet bij je levensstijl past. Maar we hanteren wel hygiënische normen. Gedragen kledij of gebruikte hondenkussens worden niet retour genomen. Neem gewoon contact met ons op en wij regelen het voor je.
Ik heb een onjuist adres ingevuld, wat nu?
Als je het adres verkeerd hebt gespeld of automatisch hebt ingevuld, kun je gewoon de e-mail ter bevestiging van je bestelling beantwoorden en bevestigen. Zodra je hebt gecontroleerd of het opgegeven adres onjuist is, kun je ons hiervan op de hoogte stellen via e-mail op info@classies.be. Als het opgegeven adres onjuist is, kunnen we het adres binnen 24 uur wijzigen in het juiste adres. Er wordt geen geld teruggegeven na de 24 uur dat het verkeerde adres is opgegeven.
Hoe lang duurt de verzending?
Verzendtijden variëren omdat we wereldwijd verzenden vanuit verschillende afhandelingscentra, afhankelijk van je locatie. De gemiddelde verzendtijd in België en Nederland is 1-2 dagen.
Ik heb een vraag die niet beantwoord is, kunt u mij helpen?
Absoluut! Stuur een e-mail naar info@classies.be en we helpen je graag verder. We ontvangen een groot aantal e-mails. Als je snel antwoord wilt, voeg dan je bestelnummer toe en geef duidelijk aan wat het probleem is.